joi, 7 ianuarie 2016

Recenzie ,,Dupa ce ne-am intalnit'' - Anna Todd (VOL.1 SERIA AFTER)



,,Dupa ce ne-am intalnit''
                                               Anna Todd

Titlul original : After we collided
An aparitie: Martie 2015
Autor:Anna Todd
Categoria: Literatura Universala
Editura:Trei
Nr. pagini: 640

Traducator: Oana Dusmanescu

Cartea aceasta m-a fascinat inca de la  primele pagini. Are toate calitatile : este interesanta, te tine cu sufletul ,,la gura'' si te face sa-ti compari viata ta cu cea a personajului principal , si anume Tessa Young.
Mi-a placut de ea in primul capitol , pana cand a ajuns sa se imprieteneasca cu colega sa de  camera Steph, cu Hardin, un baiat tatuat , parul ravasit , un accent britanic si multe piercinguri, dar si cu ,,gasca '' lor de prieteni. Tessa m-a uimit la inceput: aveam impresia ca sunt eu . Ii place sa citeasca, e silitoare si ordonata. Heloo, my friends ! nu ma laud, sa stiti :)) Chiar imi placea de ea . Practic e dublura mea . OO, Mi - a venit o idee: o iau si o duc acasa cand vreau sa merg in club, iar mama nu ma va lasa :)) (nici nu am de gand sa fac una ca asta , nu e genul meu ). A fost doar o idee, nu va ambalati .
In fine... trecem in ,, gradina noastra'' si o lasam pe cea a vecinului , cum spunea profesoara mea de engleza intr-a V- a :) 









Tessa s-a schimbat foarte mult inca din prima seara cand a ajuns la WCU (Washington Central University) , universitatea pe care a inceput s-o frecventeze. Si spun ca s-a schimbat , deoarece colega sa de camera a reusit s-o convinga sa mearga cu ea la o petrecere cu rockeri... . A doua seara a mers din nou, dupa ce si-a promis ei ca nu va mai pune piciorul in acel loc mizerabil . Juc
andu-se diferite jocuri cu ,,oamenii'' de acolo, a baut prea mult alcool , ea fiind neobisnuita cu lucrurile acestea, dar nici cu anturajul ,,prietenilor'' sai.
A... am uitat sa precizez. Ea avea si un prieten : Noah. Il cunoaste inca de cand era micuta , cand se jucau impreuna si cand mergea si se  ascundea in gradina impruna cu Noah , de tatal ei ; un betivan si jumatate , la fel ca si tatal lui Hardin.
In aproximativ 2 luni s-a indragostit de Hardin foarte tare, uitand complet de Noah , doar ca ea a avut de suferit cel mai mult din aceasta cauza. Au avut foarte multe certuri , multe betii din partea lui Hardin , iar la final a avut un ,,soc'' atunci cand a auzit ca relatia lor era doar de fatada.
     Cartea aceasta mi-a placut la nebunie, dupa cum am mai spus. De aceea a fost pe primul loc in top 10 2015 :)  Va las  link-ul de pe yt. in caz ca doriti sa-l vedeti si link-ul paginii de facebook Vanessa Books :) sper sa mearga.


             (EdItUrA TrEi)

yt: https://www.youtube.com/watch?v=ArQR5SrGOvo
Pagina de fb :https://www.facebook.com/VanessaBooks-1674748682772332/?ref=hl

Nu uitati sa dati un like la pagina de facebook si la videoclipurile de pe yt, daca va place , bineinteles si un subscribe :* Sper ca v-a  placut recenzia :D Lasati parerile voastre in comentarii .


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu